Compendium.cat portal de recursos de llenguatge jurídic en català

El Compendium.cat, portal de recursos de llenguatge jurídic català, reuneix i indexa múltiples recursos lingüístics i jurídics en català (formularis, diccionaris, manuals...) . Funciona mitjançant un motor de cerca que permet recuperar la informació per la via conceptual i la via de la cerca lliure.

El portal és útil per als professionals del dret (advocats, procuradors, notaris, registradors, graduats socials, jutges), els professionals de la llengua (correctors, traductors, docents de llenguatge jurídic) i el personal administratiu, d'àmbit públic o privat, que hagi de redactar documents jurídics.

Recursos:

• 189 formularis jurídics
  • 26 diccionaris jurídics
  • 275 apunts lingüístics
  • 51 manuals d'estil

Els objectius d'aquest portal són tres:

• El primer, perseverar en el foment de l'ús i la qualitat del llenguatge jurídic català.
  • El segon, rendibilitzar la gran quantitat de recursos públics i de lliure accés.
  • El tercer, millorar el panorama documental del llenguatge jurídic català.

Accediu a Compendium.cat

Accediu a servei lingüístic del CICAC