Convocatòria Primera Junta General Ordinària Anual

D'acord amb els preceptes estatutaris del Col·legi, ens plau convocar-te a la Junta General Ordinària que tindrà lloc el dijous 30 de març de 2023 a les 09:00 hores en primera convocatòria i 09:30 hores en segona convocatòria, a la seu del Col·legi, amb l'Ordre del dia següent:

1. Lectura i aprovació, si s'escau, de l'acta de la Junta General Ordinària anterior.

2. Ressenya que farà el degà dels esdeveniments més importants que en tot l'any 2022 s'han produït en relació amb el Col·legi.

3. Examen, discussió i votació dels comptes generals de despeses i ingressos de l'exercici 2022, que romanen a disposició dels col·legiats i col·legiades a la secretaria del Col·legi per qualsevol consulta.

4. Examen de proposicions.

5. Torn obert de paraules.

El degà El secretari
Joan Martínez García Antoni Garabatos Gràcia