Convocatòria d'1 plaça per al servei d'assessorament i d'intemediació hipotecària a l'Ajuntament de Cardedeu

El nostre col·legi va signar un conveni de col·laboració amb l'Ajuntament de Cardedeu per a la creació d'un servei d'intermediació per a famílies i persones que es troben o poden trobar-se en processos d'execució hipotecària.

La missió del Col·legi d'Advocats és ajudar als ciutadans i ciutadanes en la resolució de conflictes en el pagament o impagament d'hipoteques a les entitats bancàries fent d'intermediari amb la voluntat de fer-los arribar a un acord.

Per dur a terme aquest servei, els lletrats d'ICAVOR interessats a desenvolupar aquesta tasca, (que han de tenir una antiguitat de cinc anys com a lletrats exercents residents) podeu adreçar la vostra sol·licitud, amb relació de mèrits, a la Secretaria del Col·legi d'Advocats (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o fax 93 879 14 38) fins el proper 19 de febrer (dijous) a les 20:00h.

Els dies i horaris per efectuar aquest servei estan per determinar, no obstant això, el servei de lletrat serà de 16 hores mensuals, en franja de matins/tardes , a prestar fins el 20 de febrer del 2016 (excepte mes d'agost). L'import a percebre un cop arribi la subvenció és de 35€/hora bruts (retenció -19% exempt d'IVA).

Rebeu una salutació cordial,