Edició especial: 'Guía práctica Lexnet y eJustícia: todo lo que debes saber'

ICAVOR juntament el CICAC, en col·laboració amb l'editorial VLex, posa a la vostra disposició una edició especial sobre Lexnet i eJusticia 'Guía práctica Lexnet y eJustícia: todo lo que debes saber'.  El preu és de 3,50€

La principal finalitat d'aquesta obra és respondre de forma prèvia, concisa i a través del format de guia amb sistema de pregunta/resposta (100) als principals dubtes que poden plantejar-se al col·lectiu de l'advocacia davant la imminent implementació del sistema Lexnet l'1 de gener de 2016, així com, de la plataforma ejusticia.

Evidentment es tracta d'un tema en constant evolució, perquè la utilització d'aquesta plataforma pels lletrats en la nostra activitat diària generarà una casuística amb nous i interessants reptes a superar; però, cal començar coneixent els principals canvis que sorgiran en la nostra activitat diària de defensa dels drets dels nostres clients davant els tribunals.

Davant nostre sorgeix avui Lexnet com un desafiament que cal conèixer per poder exercir la professió amb la mateixa seguretat i efectivitat de sempre i inserits en aquest món digital de les comunicacions que ara s'obre pas en el món de l'Administració de Justícia.

S'inclou també un apartat explicant e-Justícia, el portal per als professionals de la Justícia a Catalunya, on s'explica com s'accedeix, es resolen els principals dubtes amb el sistema de preguntes i respostes, i s'explica com s'ha de presentar un escrit o sol·licitud, a més d'incloure un enllaç on s'aniran actualitzant totes les novetats que poden sorgir durant l'aplicació del sistema.

En el cas d'aprovar-se el RDL que regula el Lexnet, s'inclouria dins de l'obra.>

>> CONSULTA EL SUMARI DE L'OBRA.

CARACTERÍSTIQUES DE LA PUBLICACIÓ:

Preu: 3,50€ IVA inclòs.
• Enquadernació: rústica fresada