Nou servei d'assessorament jurídic en habitatge a la Garriga gràcies al conveni signat amb l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers.

Us informem del nou servei d'assessorament jurídic en habitatge a la Garriga gràcies al conveni signat amb l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers.

El Col·legi d'Advocats de Granollers va signar el passat 17 de novembre un conveni amb l'Ajuntament de La Garriga per l'assessorament jurídic i intermediació en habitatge . Aquest és un servei gratuït adreçat per als ciutadans del municipi en risc d'execució hipotecària o de demanda judicial per manca de pagament del lloguer. El conveni també inclou assessorament i mediació envers a situacions de pobresa energètica i vulnerabilitat econòmica.