Especial LEXNET

Com hem anat Informant, a partir l'1 de gener de 2016 serà obligatòria la presentació d'escrits i recepció de notificacions per via telemàtica per part dels diferents operadors judicials.

A Catalunya, advocats i advocades estaran obligats a utilitzar LEXNET i E-justicia.cat en aquells procediments en què no es requereixi la intervenció de procurador. Així, la recepció de les notificacions i la presentació d'escrits als òrgans judicials de fora de Catalunya es realitzarà a través de Lexnet/Lexnet Abogacía. Pel que fa als òrgans judicials de Catalunya, la recepció de notificacions es realitzarà igual que a la resta però la presentació d'escrits es farà a través de la plataforma E-justícia.cat.

L'ICAVOR està duent a terme diverses accions per tal de facilitar-vos l'adaptació a aquests nous entorns:

- Actualització del cens. Donat que es imprescindible l'actualització de les vostres dades per a la implantació de Lexnet, estem realitzant una campanya telefònica per tal de verificar que les vostres dades i alhora, valorar la vostra opinió envers als serveis col·legials.

- Activació dels carnets col·legials amb el certificat digital de l'Advocacia (ACA). Amb el carnet ACA podràs accedir i operar en LexNet, identificar-te com advocat/ advocada i també podràs fer servir altres tràmits telemàtics. Si no disposes encara del teu carnet amb certificat, contacta amb nosaltres per demanar dia i hora.

- Espai web LEXNET – ICAVOR. Hem preparat un espai web que conté tota la informació relativa a la administració judicial electrònica, Lexnet i Ejusticia.cat, així com l'accès directe a les aplicacions telemàtiques més emprades i el calendari actualitzat de formació. Podeu accedir a aquest espai des d'aquí. https://sites.google.com/a/granollers-advocats.com/lexnet/

- Formació gratuïta. Per tal d'assegurar la formació necessària per treballar amb els sistemes telemàtics judicials. La primera sessió formativa es realitzarà el proper dia 1 de desembre a les 12 hores. Reserva ja la teva plaça