Comunicat sobre les guàrdies d'agost i setembre. Llistes actualitzades mes d'agost.

Disponible a la web del Col·legi, la d'assistència jurídica al detingut o imputat del mes d'agost i setembre actualitzades. Només es substituirà o canviarà la guàrdia de les llistes d'Assistència jurídica al detingut o imputat del mes d'agost i del 1 al 11 de setembre en casos de força major degudament justificats per escrit. Preguem reviseu les llistes d'agost i comproveu que els canvis que veu sol·licitar estan realitzats. ELS CANVIS O RENÚNCIA DEL MES D'AGOST PER FORÇA MAJOR S'HAURAN DE NOTIFICAR PER TELÈFON AL 938792603, O PERSONALMENT A LA SEU DELS JUTJATS DE GRANOLLERS.

Us recordem que les assistències de Víctimes de Violència de Gènere dels lletrats que estiguin de guàrdia la última setmana del mes de juliol, s'han de presentar per fax al 935703894 o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. fins el dia 2 d'agost a les 12:00h (per aquesta última setmana no serà obligatori passar-ho prèviament al SIGA) a fi de poder abonar el mòdul corresponent quan hi hagi víctimes (En cas de presentar-se més tard només es podrà abonar el mòdul de servei de guàrdia sense que es requereixi assistència).
Granollers, 27 de juliol de 2018

Accés a la zona privada d'ICAVOR

COMISSIÓ DEL TORN D'OFICI