Convocatòria per proveir 1 plaça al servei d'OFIMEH a Bigues i Riells

Convocatòria de concurs de mèrits i capacitats per proveir 1 plaça al servei d'assessorament d'intermediació en habitatge a Bigues i Riells.

La Junta de Govern, amb data 25 d'octubre de 2018, ha resolt:

Es convoca el procés selectiu per a proveir una plaça de lletrat o lletrada pel Servei d'Assessorament d'Intermediació Hipotecaria a Bigues i Riells, des de l'1 de novembre de 2018 fins al 31 d'octubre de 2019.

Els dies i horaris per efectuar aquest servei estan per determinar, no obstant això, el servei de lletrat serà de 6 hores mensuals, en franja de matins/tardes , a prestar des de novembre de 2018 fins l'octubre de 2019 (excepte mes d'agost). L'import a percebre un cop arribi la subvenció és de 35€/hora bruts (retenció IRPF-15% exempt d'IVA). El número d'hores previst pel període corresponent a 2018/2019 és de 66 hores.

FUNCIONS

L'objecte d'aquest servei és l'Assessorament i d'Intermediació en Habitatge, adreçat a persones, famílies o unitats de convivència empadronades a Bigues i Riells i propietaris/àries de l' habitatge habitual a Bigues i Riells consistent en:

• Assessorar davant un nou contracte, sigui d'hipoteca o de lloguer, de l'habitatge principal per informar envers la idoneïtat de les seves clàusules.
• Assessorament i mediació adreçat a les persones o famílies amb dificultats que es trobin en processos d'execució hipotecaria o demanda judicial per manca de pagament del lloguer. L'objectiu es evitar els llançaments i trobar solucions efectives que permetin el manteniment de l'habitatge. S' intermèdia entre les famílies i els propietaris, en cas de lloguers, o les entitats financeres en cas d'hipoteques.
• Assessorament i mediació envers a situacions de pobresa energètica i vulnerabilitat econòmica de les llars

REQUISITS DE PARTICIPACIÓ

1. Ésser lletrat/da del torn d'ofici amb una antiguitat mínima de TRES anys com a lletrats residents
2. Tenir despatx obert al partit judicial del Col·legi.
3. Estar al corrent de les quotes col·legials.
4. Acreditar estar donat d'alta a la Seguretat Social en el règim especial de treball autònom (RETA) o com a treballador/a autònom/a donat/da d'alta a la Mutua de Previsió Social ( Aportar darrer rebut)
5. Presentar les instàncies fins a les 14:00 hores del dia 14 de novembre de 2018 a la Secretaria del Col·legi, per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., a la delegació de Mollet del Vallès o a la dels Jutjats de Granollers.
6. El dia 15 de novembre a les 13:00 hores a la seu del Col·legi de Granollers a carrer Llevant 2 de Granollers tindrà lloc una prova escrita i, en finalitzar, una entrevista personal amb el Diputat encarregat del Torn d'Ofici.

Deganat
Josep Medina Padial