Oberta inscripció mòdul Contenciós Administratiu Postgrau Litigació 2020-2021

En el marc del  Postgrau de Litigació 2020-2021 el proper 15 de desembre comença l'especialització Contenciosa Administrativa.Habilita al torn d'ofici contenciós administratiu

El mòdul està pensat i preparat des d'una visió totalment casuística de la matèria on es tractaran els temes més usuals a dia d'avui en base a supòsits de fets reals i la seva resolució a través de la corresponent sentència, seguint una sistemàtica d'estudi i de resolució dels casos que s'aniran proposant durant el desenvolupament del mòdul. Apropant-se d'aquesta manera, portant a terme simulacions judicials, al funcionament propi que es produeix en Sala Judicial. Estan obertes les inscripcions, forma-hi part fent ja la teva reserva.

Habilita al torn d'ofici contenciós administratiu

Dates: Inici: 15/12/2020 – Finalització: 02/02/2021

Hores lectives: 27:30h

Horari: Dimarts i Dijous de 18h a 20:30h