Oberta la inscripció mòdul de família Postgrau Litigació 2020-2021

Us informem que en el marc del Postgrau de Litigació 2020-2021 el proper 9 de febrer s'inicia l'especialització de Família. Habilita al torn d'ofici família.

El mòdul està plantejat des d'una visió pràctica respecte el curs que s'esdevé d'un procediment judicial de separació, divorci o nul·litat i de les figures i qüestions pròpies que se'n deriven en aquest àmbit jurídic particular de la mà de professionals liberals, així, com de membres de la judicatura especialitzats en la matèria. Es portaran a terme simulacions judicials apropant-se d'aquesta manera al funcionament propi que es produeix en Sala Judicial. Estan obertes les inscripcions, forma-hi part fent ja la teva reserva.

Habilita al torn d'ofici família

Dates: Inici: 9/2/2021 – Finalització: 27/04/2021
Hores lectives: 57:30h
Horari: Dimarts i Dijous de 18h a 20:30h
Lloc: C/ Llevant, 2 – Granollers
Preu: 715€

Continguts:

• Mesures econòmiques entre cònjuges. Procediment mutu acord: Dret ús habitatge familiar, prestació compensatòria, dissolució del règim matrimonial amb pactes de liquidació, compensació econòmica per raó del treball i liquidació règim de guanys.
• Documents fiscals i mercantils. Anàlisi i interpretació
• Mesures personals i econòmiques fills: Conveni sobre responsabilitats parentals, pla de parentalitat, guarda dels fills menors, prestació d'aliments dels fills, menors i majors d'edat, despeses extraordinàries i incident de la potestat
• Ruptura de parella estable amb fills menors
• Capítols matrimonials, pactes en previsió de ruptura i divorci notarial