Oberta la inscripció mòdul CIVIL Postgrau Litigació 2020-2021

Us informem que en el marc del Postgrau de Litigació 2020-2021 el proper 17 de març s'inicia l'especialització Civil. La finalitat del mòdul Civil és procurar que els/les alumnes/as adquireixin, a través d'un mètode participatiu i vivencial, les competències suficients per exercir como advocats/advocades, en un sistema pràctic que va des de la recepció del client, fins a la seva actuació davant les instàncies judicials.

Les metodologies actives i participatives busquen profunditzar en el procés de l'aprenentatge del futur professional i per això cada una de les assignatures oferiran situacions pràctiques a les que s'enfrontaran els/les advocats/advocades en la vida real, tals com el mètode d'estudi dels casos, la preparació dels judicis i les simulacions judicials, entre d'altres.

En els exercicis de simulació, la sala o l'aula o l'ordinador de classe es convertiran en un privilegiat laboratori, aquell en que, mitjançant l'assaig-error, els participants poden treure el màxim profit de les seves capacitats para arribar a reconèixer-se com a juristes amb les competències requerides per resoldre problemes amb rellevància pràctica.

Estan obertes les inscripcions, forma-hi part fent ja la teva reserva.

Habilita al torn d'ofici civil

Dates: Inici: 17/3/2021 – Finalització: 20/7/2021
Hores lectives: 92:30h
Horari: Dilluns i Dimecres de 18h a 20:30h