V Jornades en Dret Penal

V Jornades en Dret Penal. 30 i 31 de març

Segueix les novetats i informació de les Jornades amb el seu Hashtag: #icavorpenal

Lloc: Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers(c. Llevant núm. 2 de Granollers)

DIJOUS 30 DE MARÇ
Sessió de matí

09:30 RECEPCIÓ DEL ASSISTENTS i INAUGURACIÓ de les Jornades
Excm. Sr. Josep Medina Padial, Degà de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers.
Sra. Mª Carmen Martínez Hinarejos, Diputada de Formació de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers.

10:00 PRIMERA PONÈNCIA. El dret penal front el frau de consumidors.
Sr. Fermin Morales Prats. Catedràtic de Dret Penal de la UAB.

11:30 Pausa cafè

12:00 SEGONA PONÈNCIA. El delicte de maltractament animal desprès de la reforma del Codi Penal per LO 1/2015:Art 337 del CP.
Il·ltra Sra. Eva Díaz Cerezo. Magistrada Jutgessa de lo Social de Reus.

16:00 TERCERA PONÈNCIA. Rellevància pràctica de l'Estatut de la víctima. La violència de gènere i la protecció de menors.
Il·ltra. Sra. Francisca Verdejo Torralba. Magistrada Jutjat 2 de Violència de Gènere de Barcelona.

17:30 QUARTA PONÈNCIA. Resolució detinguts. Dret defensa detenció i el procediment d'Habeas Corpus.
Il·ltra Sra. Rocio Pérez Gómez, Jutgessa Jutjat 5 de Mollet.

DIVENDRES 31 DE MARÇ
Sessió de matí

10:00 CINQUENA PONÈNCIA. Valor probatori de les gravacions privades sense consentiment i dels missatges del Whatsapp.
Il·lm. Sr. Javier Carretero Tomás. Fiscal d' Àrea de Granollers.

11:30 Pausa cafè

12:00 SISENA PONÈNCIA. La cancel·lació d'antecedents penals.
Il·lma. Sra. Aitana Caldés Rodríguez. Fiscal Coordinadora i Fiscal d' Enllaç de Violència de Gènere de Granollers.

13:30 CLOENDA

INSCRIPCIONS: