Jornada sobre Dret a una vida digna: dret a la renda garantida i als subministraments bàsics

Jornada organitzada per la Comissió de Drets Humans d'ICAVOR sobre el Dret a una vida digna: dret a la renda garantida i als subministraments bàsics. 10 de maig.

Data: 10 de maig de 2017

Lloc: ICAVOR. C/Llevant 2 Granollers

16:00 h: Benvinguda

Sr. Antoni Garabatos. Comissió de Drets Humans ICAVOR

16:15 h: Taula comú de Debat: Dret a una vida digna: dret a la renda garantida i als subministraments bàsics

L'objectiu de la sessió és una exposició des d'un vessant pràctica i amb la finalitat de extreure unes conclusions que permetin la consulta de les accions que cal fer i de les eines jurídiques de què es disposa actualment per tal d'evitar situacions de desempara. Així, exposar quines accions té l'individu per tal de impedir el tall del subministrament elèctric o en quins casos i condicions es pot aturar un desnonament.
-Sra.Teresa Roig, Directora Financera Estabanell Energia.
-Sra. Ana Aranda, Treballadora Social de l'Equip Bàsic d'Atenció Primària de Serveis Socials de l'Ajuntament de Granollers
-Sr.Xavier Quincoces, Advocat ICAVOR i Vicepresident Fundació El Xiprer del Vallès Oriental.

17:45 h: Pausa

Taula de treball 1
La Renda mínima Garantida

Taula de treball 2

Subministraments Bàsics

- Sra.Teresa Roig, Directora Financera Estabanell Energia.

- Ponent pendent.

Es lliurarà certificat acreditatiu d'assistència als inscrits que assisteixin a la totalitat de la Jornada.

INSCRIPCIONS:

- A través del següent formulari o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..