Curs d'especialització lletrada en la jurisdicció de menors

T'informem que des del CICAC i amb la col·laboració del Col·legi d'Advocats de Mataró i Granollers s'ofereix el "CURS D'ESPECIALITZACIÓ LLETRADA EN LA JURISDICCIÓ DE MENORS".

Durada:

Sessions teòriques: des del 10 d'abril al 10 de maig de 15h a 19h a les seus del Col·legi d'Advocats de Mataró i Granollers.
Sessions pràctiques: des del 10 de maig fins el 15 de juny 2018. Pendent de programació.

Aquest curs habilita l'accés del torn d'ofici de menors en aquells col·legis que així ho hagin acordat.

Accedeix  fulletó amb informació detallada del programa, ponents, sessions, preus, forma de pagament, etc..

Inscripcions: