Taula rodona: nova normativa en Protecció de Dades

Taula rodona sobre la nova normativa en Protecció de Dades. Gratuït

>> Apunta't  Servei d'adaptació a la nova normativa en protecció de dades per a col·legiats ICAVOR

CALENDARI

Data: Dilluns, 7 de maig 2018
Horari: 16h a 19h
Hores: 3h

LLOC:

Seu del Col·legi d'Advocats. Carrer Llevant núm. 2 de Granollers

PREU

Presencial Col·legiats ICAVOR Gratuït
Presencial Col·legiats d'altres ICA: Gratuït
Presencial Associats: Gratuït
No Col·legiats: 25€

PONTENTS:

Oriol Torruella Torres, Director Àrea de Compliment Normatiu del Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya (CESICAT)

Genís Margarit, Enginyer en Telecomunicacions i expert en seguretat a la xarxa i professor de la Universitat Pompeu Fabra.

TEMARI

La nova normativa en protecció de dades. Procediment d'implantació. La figura del Delegat de Protecció de Dades.

La responsabilitat activa de la nova normativa: gestió de riscos, avaluació d'impacte, polítiques de privacitat en el disseny i pla de seguretat.