Conferència sobre estratègia d'oratòria pràctica per a advocats

Apunta't a la conferència sobre "estratègia d'oratòria pràctica per a advocats". Ponent: Julio García Ramírez:

Data: 24 d'octubre de 2019, de 18.00h a 19:30h.

Lloc: carrer Llevant núm. 2 de Granollers.

Formació gratuïta!

Ponent: Julio García Ramírez:
Advocat. Graduat en Estratègia d'Oratòria i Comunicació per la Universitat de l'Estat de Nova York. Autor, entre altres, dels llibres "Estratègia d'oratòria pràctica per a advocats", de l'Editorial Rasche.

Objectiu de la conferència:

La sala judicial ens exigeix als advocats, amb independència que es tingui la sort que el jutge valori millor la prova i els arguments propis que els del company, tenir un coneixement actualitzat de les millors i més noves estratègies d'oratòria i comunicació, com també processals, de persuasió i de psicologia, així com ens exigeix també que ens actualitzem i reciclem contínuament en tots aquests camps a més dels purament tècnic - jurídics.

Invertir en el domini d'aquestes competències essencials en l'exercici de la professió de l'advocacia és el que ens ajudarà a aconseguir un major avantatge processal respecte a la part contrària en qualsevol procés.

La present conferència aporta les últimes novetats en l'àmbit de les estratègies processals i de la persuasió en sala que ens ajudaran a complir aquest objectiu.

Programa:

Estratègia d'oratòria pràctica per a advocats

1. estratègies d'oratòria pràctica en sala

• Técnicas específiques d'oratòria en la intervenció de l'Advocat davant els Jutjats i Tribunals.
  • La importància de la comunicació no verbal durant l'exposició dels nostres arguments en sala: elements bàsics.
  • La mirada.
  • La postura corporal i la gesticulació en sala.
  • Les mans: com potenciar el missatge utilitzant-les correctament per a emfatitzar el més important de l'al·legat.
  • Com causar una bona impressió d'inici res més entrar en sala.
  • Com transmetre l'al·legat amb eficàcia sense necessitat de memoritzar-lo enterament.

Claus de l'Informe Oral davant els Tribunals. L'al·legat:

• La seva veritable importància. Com millorar el nostre al·legat.
  • Les parts de l'al·legat.

• La preparació de la nostra exposició.
• L'inici.
• L'exposició dels arguments.
• Manera d'emfatitzar i potenciar la prova dels arguments exposats.

La conclusió: tècniques per a una millor assimilació i comprensió d'allò més important de l'al·legat. – Una de les millors maneres d'exposar un al·legat en sala. Les conclusions enfocades transmetre la responsabilitat del resultat del plet a l'òrgan judicial: tècniques per a transmetre una emoció determinada al jutge en la fase final del nostre al·legat.

Factors que ens ajuden al fet que l'al·legat sigui més eficaç:

• L'entonació.
  • El ritme.
  • Les pauses.
  • La claredat en el llenguatge.

Control de nervis en sala:

• Tècniques eficients per a superar la tensió escènica i les seves variants.- Com superar el temor escènic.
  • Tècniques d'improvisació: una necessitat professional que s'ha de realitzar amb les majors garanties possibles.
  • Algunes tècniques que faciliten la memorització dels arguments per a evitar "quedar-se en blanc".
  • Tècniques de memorització de les idees principals de l'al·legat.

2. estratègies d'oratòria pràctica en el despatx

Tècniques específiques de comunicació jurídica i persuasiva amb els clients.

3. estratègies d'oratòria en la psicologia davant el jutge

Psicologia davant el jutge:

Eines de persuasió basades en l'especial singularitat de la seva manera de pensar sobre la base de la seva posició de domini sobre el procés.

Claus del convenciment al Jutge:

• La seguretat de l'advocat en Sala.
    • Indicis associats a l'absència de debò.
    • La concisió com a objectiu.

4. estratègies d'oratòria en els interrogatoris

Claus comunicatives d'un interrogatori eficaç:

1. Especial referència al llenguatge no verbal del nostre client i testimonis.
  2. La importància de la credibilitat dels detalls.

5. estratègies d'oratòria en les pericials

El domini de la prova pericial:

• Com preparar convenientment en comunicació al nostre perit per a la seva actuació en sala i que transmeti major veracitat del nostre informe pericial.
  • Tècniques d'interrogatori eficaços d'impugnació de peritatges contraris.

6. estratègies d'oratòria en la interpretació en sala

5 claus interpretatives per a una major persuasió dels nostres arguments.

7. l'adaptació de l'oratòria forense als diferents tipus d'ordres jurisdiccionals

• El procés civil.
  • El procés penal.
  • El procés laboral.
  • Especial estudi del Tribunal del Jurat.