WEBINAR ICAVOR: Aspectes pràctics del RDL 8/2021, de 4 maig, quant a les pròrrogues obligatòries de lloguers i la paralització de desnonaments.

Webinar on s'analitzarà com actuar davant de les situacions de vulnerabilitat de  l'habitatge habitual, així com els drets i deures dels usuaris en un lloguer i en els procediments de desnonament de llogaters i d'ocupants. Tanmateix es tractaran les actuacions davant les dificultats per fer front al pagament del rebut hipotecari.

Horari: Dijous 1 de juliol a les 17:30h

La retransmissió es realitzarà a través de la plataforma Zoom

Presentació/ Moderació: Sra. María del Carmen Martínez Hinarejos, Diputada de la Comissió de Formació de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers

Ponent:
Sr. Xavier Quincoces Riera, Advocat especialitzat en prestar el Servei municipal d'Intermediació en deute de l'habitatge (SIDH) al Vallès Oriental (2014-2021)

Preu: Gratuït

+ Fes ara la teva inscripció