Taller formatiu: És negociació positiva o és mediació?

Us informen d'un nou taller de mediació que tindrà lloc en el Col·legi d'Advocats en format presencial,  dins el projecte INMediació del CICAC amb el títol:És negociació positiva o és mediació? L'advocat, figura clau per obrir alternatives en interès dels clients. Acreditació de 3 hores de formació homologada.

Resum:

Confrontament o cooperació? Voluntarietat o necessitat? Blancs i negres o la importància dels matisos? Saps com la mediació pot beneficiar al teu despatx? En aquest taller abordarem les diferències entre negociació i mediació: dos processos per acompanyar el client en situacions d'alta intensitat. Descobrirem eines que ens permetran oferir alternatives per trobar el màxim benefici per a totes les parts implicades.

Lloc: carrer Llevant nún. 2, 08402 de Granollers

Data: 19 d'octubre

Hora: 16h a 19h

Modalitat: Presencial

Ponents:

Mercè Alaball Sòcia fundadora de Khimera.
Mediadora i consultora en gestió de conflictes. Acreditada en mediació relacional. Especialitzada en mètodes alternatius de resolució de conflictes en organització i empresa. Professora en mediació i negociació en màsters i postgraus en diverses universitats i col·legis professionals, com el Màster de Família i Successions, el Màster en Dret dels Negocis i el Màster de Mediació de l'ICAB i del Curs de Mediació del CICAC. Entrenadora en habilitats comunicatives, desenvolupament professional i lideratge. Mediadora de la Societat Catalana de Mediació en Salut.

David Espinós Soci fundador de Khimera.
Assessor en comunicació, especialitzat en prevenció i gestió de crisi i en habilitats per parlar en públic. Llicenciat en Humanitats i periodista. Autor del llibre "Dar la cara es la clave. Cómo comunicar sin miedo en situaciones de crisis". Professor en comunicació estratègica i de crisi en màsters i postgraus a ESADE, UPF, UPC i diversos col·legis professionals, com el Màster de Família i Successions, el Màster en Dret dels Negocis i el Màster de Mediació de l'ICAB i del Curs de Mediació del CICAC.

Formació gratuïta

Aquest taller forma part del programa Inmediació, on es plantegen diversos taller formatius relacionats amb la Mediació, organitzats pels 14 Col·legi d’Advocats de Catalunya. Per més informació consulteu la web del CICAC.

Inscripció: