Presentació del nou portal amb recursos lingüístics i jurídics per a l'advocacia.

El portal Compendium.cat (www.compendium.cat) aglutina més de 700 recursos lingüístics (diccionaris jurídics, apunts lingüístics sobre terminologia jurídica, manuals d'estil, criteris gramaticals, etc.) i jurídics com ara formularis jurídics en català.

El portal, que serà en línia i d'accés gratuït, permetrà a l'advocacia catalana tenir accés fàcil a més recursos, guanyar agilitat en la redacció jurídica i incrementar la qualitat dels seus escrits.

Amb relació als formularis jurídics, l'eina s'obre al públic amb 200 formularis judicials per a les jurisdiccions penal, laboral, processal civil i contenciosa administrativa, i també formularis societaris i arbitrals. El portal té previst anar augmentant gradualment el nombre de formularis i mantenir-los actualitzats d'acord amb el dret vigent. Tots aquests recursos es podran consultar mitjançant un cercador a partir de paraules clau i altres paràmetres i representarà una eina fonamental per als advocats que exerceixin o vulguin exercir en llengua catalana.

Es tracta d'un projecte institucional que impulsa el Consell de l'Advocacia Catalana, juntament amb disset institucions més inclosa la Generalitat de Catalunya, i que busca crear una xarxa d'entitats sensibles i compromeses amb l'impuls del llenguatge jurídic català. A l'acte de presentació us explicarem el punt de partida del portal, el contingut i les diferents opcions disponibles per cercar els recursos.

Data: 14 de juny

Hora: 17:30 a 18:00h

Lloc:  seu del Col·legi del carrer Llevant 2 de Granollers.

Presentació: Excm. Sr. Joan Martínez García, Degà de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers i President de la Comissió de Noves Tecnologies del CICAC

Moderació: Sr. Antoni Garabatos i Gràcia Secretari de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers

Ponent: Sra. Anna Arnall, col·laboradora del Servei Lingüístic del Consell de l'Advocacia Catalana, impulsora i responsable del portal.

Obsequiarem els assistents amb un llapis i un punt de llibre

Preguem confirmeu la vostra assistència enviant correu a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

+ Accés a https://www.compendium.cat