Webinar ICAVOR: Si o no a la Llei del "Solo sí es sí"

WEBINAR ICAVOR: SI O NO A LA LLEI DEL "SOLO Sí ES Sí" Aproximació a la Llei Orgànica 10/2022, de 6 de setembre, de Garantia integral de la llibertat sexual. CANVI DE DATA!

Temari:

Per reivindicar el Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència Contra les Dones des del nostre Col·legi a través d'una nova acció formativa es posa a debat la recent regulació legal que aborda aquesta complexa qüestió emparada en la Llei Orgànica 10/2022, de 6 de setembre, de garantia integral de la llibertat sexual. Aquest nou text legal serà eficaç per resoldre els múltiples i delicats problemes que se'n deriven?

Nova data: 13  de desembre 2022.
Nova hora: 17:30 hores

La retransmissió es realitzarà a través de la plataforma Zoom

Preu: Gratuït

Presentació i Moderació: Sra. María del Carmen Martínez Hinarejos, Diputada de la Comissió de Formació Continuada de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers

Ponent: Excm. Sr. Joan Martínez García, Degà de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers i President de la Comissió de Noves Tecnologies del CICAC

+ Fes ara la teva inscripció!