Curs habilita per a l'exercici en el Torn especial de violència de gènere.

El Consell de l'Advocacia Catalana inicia el Curs d'especialització lletrada en violència de gènere 2023. Habilita per a l'exercici en el Torn especial de violència de gènere.

El Consell de l'Advocacia Catalana ha iniciat una nova edició del Curs d'Especialització Lletrada en Violència de Gènere 2023. Aquest curs té com a objectiu proporcionar als advocats i advocades una formació especialitzada en aquest tema, amb la finalitat de millorar la seva capacitat per a representar a les víctimes de la violència de gènere i habilitar per a l'exercici en el Torn especial de violència de gènere.

El curs té una durada total de 39 hores, distribuïdes en 32 hores teòriques (de dues hores cadascuna); més 6 hores de pràctiques obligatòries, més 1 hora de prova avaluadora presencial obligatòria.

Aquest curs s'ofereix íntegrament en línia, mitjançant videoconferència, amb la plataforma digital "ZOOM". La prova final també es realitzarà en línia mitjançant la plataforma formativa d'aquest Consell de l'Advocacia Catalana.

Dates i horaris

• Sessions teòriques (32 hores): Dimarts i dijous. Dins del període que va des del 21 de febrer de 2023 fins al 20 d'abril de 2023. A partir de les 15 hores
• Sessions pràctiques: Dins del període que va des del 21 d'abril, fins al 18 de maig de 2023. Pendent de programació.
• Data prova: Divendres, 19 de maig de 2023 de 13 a 14 hores

Preus

• Preus per a col·legiades i col·legiats dels Col·legis de l'Advocacia de Catalunya: 220€
  • Preus per a altres professionals: 270€

Un cop iniciat el curs NO és possible la devolució (ni parcial, ni total) de l'import de la inscripció. El CICAC es reserva el dret de modificar i/o suspendre el programa de l'acció formativa.
El període d'inscripció fineix uns dies abans de l'inici les pràctiques obligatòries. Us recordem que per poder realitzar les pràctiques obligatòries es imprescindible la visualització de la part teòrica al 100%.

Certificat

Es lliurarà el certificat d'aprofitament a aquells alumnes que hagin:

• Superat totes les activitats de formació continuada estipulades en el punt anterior.
• Per acreditar el seguiment del curs en format VIDEO STREAMING és imprescindible fer-ho amb les claus d'accés personals que cada alumne hagi creat. No s'admeten visualitzacions compartides amb una única clau d'accés.
• Al finalitzar les sessions teòriques i pràctiques emeses per Videoconferència/ vídeo streaming, es comprovarà la seva visualització, de tot l'alumnat.
• L'alumnat que segueixi les sessions teòriques i no realitzi ni les pràctiques ni la prova, se'ls lliurarà un certificat d'inscripció, que NO HABILITA per a la intervenció davant la jurisdicció VIGE.

+ Consulta el programa i inscripció (Accés a la web de CICAC)