Les noves eines, tèniques i habilitats per un nou entorn legal.

Ens plau informar-vos que el Consell de l'Advocacia Catalana ha col·laborat amb el Col·legi d'Advocats de Reus per organitzar una jornada sobre: "LES NOVES EINES, TÈNIQUES I HABILITATS PER UN NOU ENTORN LEGAL", el dia 20 de febrer de 2015 de les 10:00h. A LES 13:00H.  Aquesta jornada s'oferirà presencialment a l'ICA de Reus, i per videoconferència i videostreaming.

Descripció:

Abans es triava a l'advocat per recomanació personal, o després de visitar a varis per les seves plaques en les portes o anuncis a les pàgines grogues. Ara a més ens "*googlean", naveguen per les nostres webs i analitzen la nostra activitat en xarxes socials (molt més que una placa al carrer, veritat?).

En aquesta societat cada vegada més híper connectada, on la informació circula a velocitats de vertigen i en quantitats impensables fa tan sol uns anys, és imprescindible una presència adequada en l'entorn online.

Actualment, els nostres clients estan en internet. Les empreses estan en internet. La competència està en internet. I nosaltres estem en internet. Vulguem o no. Encara que no tinguem comptes a cap xarxa social, algú parlarà de nosaltres, ens etiquetarà en alguna foto o comentarà la seva experiència professional amb nosaltres.

Per això la millor manera de gestionar la informació, que inevitablement circula per la xarxa sobre nosaltres, és tenir una presència activa en ella. Si no volem perdre el tren, la qüestió ja no és si cal estar o no, sinó com estar, com gestionar i enfocar adequadament la nostra imatge 2.0.

LLOC

PRESENCIAL a la Sala d’Actes de  l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Reus

Av. Maria Fortuny núm. 83

43203 - Reus

Divendres dia 20 de febrer del 2015 de 10:00h a 13:00h

1.- Introducció a l’entorn 2.0, el seu potencial i el seu llenguatge

2.- Xarxes Socials

3.- Gestió de la nostra presencia online. Branding personal

Ponent: Sr. Eneko Delgado Valle, Advocat

4.- Adequació del llenguatge oral i corporal a un medi: Tractament amb el client i preparació i gestió de ponències i xerrades

INSCRIPCIONS

Presencialment: Per a inscriure’s cal enviar un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Videoconferència (mínim 5 persones)/internet: per a inscriure's cal enviar un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o per fax: 938 791 438., i, si és le cas, cal adjuntar el conprovant de l'ingrés.

PREUS

Presencial col·legiats ICA Reus: Gratuït

Videoconferència/Videostreaming col·legiats CICAC: 10€

Altres: 10€

FORMA PAGAMENT

Transferència bancària al número  de compte BBVA ES93 0182 2940 43 0201605522, ref (el teu nom).

Un cop realitzada la transferència bancària, cal fer arribar el justificant de pagament per fax (938 791 438) o per correu electrònic   (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).

Efectiu: totes les Seu

Targeta: seu de Rambla