ICAVOR acorda el Lloguer dels immobles de Rambla Josep Tarradellas

ICAVOR arriba a un acord per llogar l'anterior seu de Rambla Josep Tarradellas i celebra l'anunci de concurs públic per a les futures oficines dels òrgans judicials de Mollet

L'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers ha signat el contracte d'arrendament dels tres locals situats a la planta primera de Rambla de Josep Tarradellas, número 5 de Granollers on s'ubicava l'anterior seu col·legial.

El arrendament signat per 6 anys prorrogables, serà destinat per l'arrendatari a centre mèdic, en el que es faran consultes, visites mèdiques i intervencions, i s'impartirà docència i formació relativa a la salut.

La Junta de Govern dona així compliment al pla de finançament proposat per aprovat pels col·legiats i col·legiades en Assemblea Extraordinària el passat 6 de novembre del 2015. Aquest pla preveia el finançament hipotecari en combinació amb el lloguer dels immobles de Rambla Josep Tarradellas per a adquirir la nova seu col·legial del carrer Llevant, 2 amb la voluntat d'evitar l'increment de quotes col·legials.

Per altra banda, ICAVOR ha celebrat l'anunci de la Direcció General del Patrimoni de la convocatòria de concurs públic per a l'arrendament d'un immoble d'oficines a Mollet del Vallès destinades a seu dels òrgans judicials del municipi, segons es va publicar el passat 20 de juliol d'enguany, al Diari Oficial de la Generalitat (DOG).

L'objecte d'aquesta contractació és l'arrendament d'un immoble situat a Mollet del Vallès, per a la ubicació de la seu dels òrgans judicials del municipi. Per tant, l'ús previst és el d'oficina pública. Segons l'esmentada convocatòria, l'objecte d'arrendament pot estar format per un o més locals, comunicats entre sí i amb dos accessos independents, amb una superfície construïda de sobre rasant, el 50 % de la qual com a mínim ha de trobar-se en planta baixa, entre 2.512,29 metres quadrats (mínim) i 2.800 metres quadrats (màxim). L'immoble per arrendar s'ha d'ajustar a les condicions expressades en el plec de prescripcions tècniques particulars.

Pel que fa a la durada del contracte d'arrendament, és de vint anys obligatoris per a la part arrendadora i per a la part arrendatària, des que es formalitzi l'acta de lliurement i recepció de l'immoble

Granollers, 29 de juliol de 2016

Ramón Ignasi Palau, Diputat de la Comissió de Comunicació.

Per a més informació:
Telf. 938792603