ICAVOR distingirà el company Maurici Masjuan Teixidó amb la metopa del CICAC

El Col·legi d'Advocats de Granollers distingirà el company Maurici Masjuan Teixidó amb la metopa del Consell dels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Catalunya. Li serà concedida en mostra d'agraïment pel servei prestat al nostre Col·legi.

Us informem que, amb ocasió de la festivitat de Sant Raimon de Penyafort, durant l'acte institucional que tindrà lloc a les 18:30 hores a la Sala Noble de Can Rius (Carrer del Pont, número 3 de Caldes de Montbui), procedirem a fer lliurament a la Metopa del Consell, amb caràcter pòstum, a l'amic i company Maurici Masjuan Teixidó, que va traspassar el passat 28 de setembre de 2016 a l'edat de 63 anys.

De conformitat amb el Reglament d'Honors i Distincions del Consell dels Il·lustres Col·legis d'Advocats de Catalunya, la mètopa amb l'escut del Consell té per finalitat premiar a advocats i altres persones i entitats que hagin prestat serveis rellevants al Consell. Com bé sabeu, en Maurici va ser Tresorer del nostre Col·legi, motiu pel qual la Junta de Govern ha acordat per unanimitat dels seus membres concedir-li aquesta distinció.

+ Més informació