Convocada per avui vaga des funcionaris de l’administració de justícia. Informació sobre els serveis mínims.

Us informem que els sindicats UGT , CCOO , STAJ i CSIF han convocat per avui dimecres 4 de setembre, l'inici d'una vaga general indefinida del personal de l'administració de Justícia, integrat per uns nou mil treballadors, per mostrar la seva oposició a les excepcionals mesures adoptades pel Govern adreçades a reduir la despesa de personal de l'administració de Justícia per a l'exercici pressupostari de 2013. La vaga ha estat convocada per rebutjar la reducció de les retribucions del personal de Justícia de juny a desembre i per reclamar la recuperació progressiva de les retribucions i el poder adquisitiu que han perdut des de 2010. Una altra de les reivindicacions dels funcionaris de Justícia és poder recuperar els drets laborals que creuen que els han tret en els últims anys i denunciar el successiu deteriorament de les seves condicions de treball i de gestió de personal.

No obstant, per la vaga d’avui està prevista la prestació d’uns serveis mínims, taula dels quals us transcrivim a continuació:

Descarregar document serveis mínim (png 220 kb)

Sense cap altre particular, en la confiança que haureu gaudit de les vostres vacances d’estiu, aprofitem per desitjar-vos una feliç reincorporació a la feina.
Atentament,
Ramon Ignasi Palau, Comissió de Comunicació