L'Ajuntament de Granollers acorda guardonar el nostre Col·legi amb la Medalla de la Ciutat

És un honor informar-vos que aquesta tarda, la Junta de Portaveus de l’Ajuntament de Granollers ha acordat iniciar l'expedient per concedir la Medalla de la Ciutat 2013 a l'Il•lustre Col•legi d'Advocats de Granollers juntament amb l'Assemblea Comarcal de la Creu Roja a Granollers i la Fonda Europa.

Pels qui no ho sabeu, aquesta medalla s’atorga en reconeixement i agraïment del municipi envers persones físiques o jurídiques per una actuació o conjunt d'actuacions que hagi tingut un extraordinari relleu o transcendència d'enaltiment de la ciutat, o de servei i dedicació al progrés i benestar de la població i la ciutadania, i també a les que hagin destacat especialment en el treball per l'associacionisme ciutadà i les manifestacions culturals, esportives, cíviques, econòmiques i socials.

Doncs bé, la Medalla de la Ciutat 2013 se’ns concedeix en reconeixement als 90 anys de trajectòria d’aquesta nostra institució, que, com bé sabeu, es va fundar el 19 de juliol de 1923 (en aquell moment uns quaranta advocats estaven inscrits; ara en som uns set-cents); tanmateix, se’ns concedeix en reconeixement a la tasca que ha impulsat el nostre Col•legi per garantir la justícia gratuïta a les persones que ho requereixen i mantenir un alt grau de qualitat professional a Granollers i el Vallès Oriental; i, en general, se’ns atorga en reconeixement a la tasca d’una institució que serveix els interessos generals de la població i que és sensible a les situacions desfavorables, sovint en col•laboració amb d’altres administracions i entitats.

La Medalla ens serà lliurada el proper mes de desembre en un acte públic que tindrà lloc al Teatre Auditori de Granollers. Comptem amb la vostra assistència perquè aquest guardó és per a tots i cada un de nosaltres, perquè tots en som partícips d’una manera o d’altre dels mèrits que han motivat la concessió d’aquest merescudíssim reconeixement per part de la nostra ciutat, Granollers. A tots vosaltres: la nostra més sincera ENHORABONA!!!!

Atentament,

Ramon Ignasi Palau, Comissió de Comunicació