Us convoquem a tots/es a la concentració que tindrà lloc a les 12 hores del proper dia 20 de novembre contra la Llei de taxes

En coherència amb la ferma posició del Consejo General de la Abogacía Española (CGAE) contra la Llei 10/2012, de taxes, i amb motiu del primer aniversari de la seva aprovació, atesos els perniciosos efectes que aquesta Llei està produint vers a la ciutadania, us informem que continuem amb més força que mai amb les accions que ja vam iniciar en el seu moment.

El Consell General de l'Advocacia ha convocat una nova concentració davant totes les seus judicials d'Espanya per al proper 20 de novembre, a les 12 hores, a la qual us demanem tant la vostra assistència personal com la difusió d'aquesta convocatòria entre familiars, companys, coneguts i amics. No fa falta que us recordem que les taxes judicials afecten al dret fonamental d'accés a la Justícia. I és la nostra obligació com advocats informar a la ciutadania de la gravetat i perniciosa incidència d'aquesta Llei, ja que la limitació de l'accés a la justícia suposa no només una vulneració del dret fonamental a la tutela judicial efectiva, sinó també una restricció per exigir i fer valdre tots els altres drets.

Fem-nos sentir units!!!!!

Tanmateix, us participem una segona iniciativa en curs a la que el Consejo vol donar suport i reforçar amb motiu d'aquesta nova concentració: es tracta de la sol•licitud de derogació de la Llei de taxes que s'ha promogut a través de la plataforma change.org pel nostre company Fabián Valero Motlles, que té com a objectiu aconseguir l'adhesió de tots els advocats i també dels ciutadans. Fins ara, el volum de signatures d'adhesió supera les 190.000, però hem d'incrementar aquest número. Per tal que conegueu i subscriviu aquesta iniciativa i la difoneu entre els vostres familiars, companys, amics i coneguts, us transcrivim a continuació l'enllaç directe de la sol•licitud: www.change.org/stoptasas

Junts podem aconseguir el nostre objectiu!!

Us esperem a tots vosaltres i a aquells que desitgeu sumar-vos a la protesta convocada pel dia 20 de novembre a les 12 hores davant les seus judicials i confiem en que aquest dia aconseguim, amb el vostre ajut, a duplicar les sol•licituds contra la Llei de taxes. No a les Taxes Judicials!!!!!

Atentament,
Ramon Ignasi Palau, Comissió de Comunicació