Queda proclamada la nova Junta de Govern

Us informem que el passat 7 de desembre d'enguany, atès que no es van presentar més candidatures als càrrecs de la junta de govern que es trobaven pendents de cobrir per causa de renovació de la meitat dels càrrecs, van quedar automàticament proclamats els següents candidats: María Magdalena Pérez Beneroso, María del Carmen Martínez Hinarejos, Àngels Sánchez Vioque, Sílvia Rodríguez Barberillo, Jesús Carrión Santos Aparicio i Ignacio Serrano Sánchez.

Així doncs, la junta de govern del nostre Col•legi estarà composada per les següents persones:

a) Degà: Josep Medina Padial.
b) Vicedegà: Jesús Carrión Santos Aparicio.
c) Secretària: Àngels Sánchez Vioque.
d) Diputat primer: Ignacio Serrano Sánchez
e) Diputat segon: Magdalena Pérez Beneroso
f) Diputat tercer: Silvia Rodríguez Barberillo
g) Diputat quart: M del Carmen Martínez Hinarejos
h) Diputat cinquè i Tresorer: Ramon Ignasi Palau de la Nogal.
i) Diputat sisè: Antoni Font Martínez
j) Diputat setè: Joan Martínez García

Des d'aquestes línies volem donar la benvinguda a les companyes que s'incorporen per primera vegada a la junta de govern, a l'Àngels i a la Maria del Carmen, la qual cosa fan amb molta il•lusió i ganes de treballar per tots vosaltres i pel Col•legi, tot desitjant-les el millor i molta sort en aquesta nova etapa que inicien. Benvingudes!!!
I no podíem pas tancar aquesta nota de premsa sense expressar el nostre més sincer agraïment als companys que deixen els seus càrrecs a la junta, Cruz Leonor Lupiáñez Navarro i Ricardo del Castillo Jarabo, per les moltíssimes hores que han destinat del seu temps i els grans esforços que han invertit en procurar que el nostre Col•legi fos millor i fer als demés la vida una mica més agradable.

Atentament,

Ramon Ignasi Palau, Comissió de Comunicació