El Col•legi d’Advocats de Granollers presenta en públic el curtmetratge “SHARE”

Ens plau informar-vos que avui, divendres dia 28, a les 18 hores, a la sala d'actes del Museu de Granollers, tindrà lloc la presentació oficial de "SHARE" ("COMPARTEIX"), un curtmetratge d'uns vint-i-cinc minuts que ha produït el nostre Col•legi amb la inestimable col•laboració de l'escola de cinema Nou Prodigi. A l'acte assistiran, entre d'altres autoritats, el conseller de Justícia, l'honorable Sr. Germà Gordó i Aurabell, el President del Consell dels Il•lustres Col•legis d'Advocats de Catalunya, l'Il•lustríssim Sr. Miquel Samper Rodríguez, i l'Alcalde de la nostra ciutat, l'Il•lustríssim Sr. Josep Mayoral i Artigas.

El curtmetratge, en la realització del qual els membres de la Comissió de Drets Humans que presideix l'amic i company Joan Martínez, s'han avocat en cos i ànima, invertint moltes hores i grans esforços, s'ha concebut amb una clara finalitat pedagògica i educativa, ja que pretén ser un mitjà eficaç per captar l'atenció dels joves d'edats compreses entre els 12 i 18 anys i conscienciar-los sobre les pernicioses i funestes conseqüències jurídiques que pot comportar la difusió no consentida d'imatges íntimes d'una persona a través de les xarxes socials, és a dir, com a una persona, d'un moment a l'altre, li pot canviar la vida per la comissió d'una conducta irreflexiva o irresponsable, tota vegada que planteja altres subtemes, com la violència de gènere, el bulling, les adicions a l'alcohol o a les drogues, etc., que podrien ser abordats més endavant, ja ho veurem. Al curtmetratge també han actuat, i amb nota, alguns companys de la Comissió, als qui volem agrair la seva participació. Des d'aquestes línies els felicitem efusivament, tot desitjant un gran èxit, el que es mereix, al curtmetratge que ha produït el nostre Col•legi. També agraïm als actors, tècnics i directors de l'obra la seva implicació en el projecte que ha escomès el nostre Col•legi.

Informació imatge:  El dia 26 de febrer d'enguany el President de la Comissió de Drets Humans va ser entrevistat pel Sr. Paco Agudo, de Radio Granollers, a propòsit de la presentació del curtmetratge "Share".