ICAVOR renova el conveni regulador del servei d'intermediació hipotecària que té subscrit amb l'Ajuntament de Cardedeu

El Col•legi d'Advocats de Granollers renova el conveni regulador del servei d'intermediació hipotecària que té subscrit amb l'Ajuntament de Cardedeu

Ens plau informar-vos que el passat dia 6 de març d'enguany, el nostre Degà, Josep Medina Padial, va signar amb l'Alcaldessa de Cardedeu, un document en virtut del qual es renova el conveni regulador de la prestació del servei d'assessorament i intermediació hipotecari, que va expirar el dia 31 de gener. Aquest conveni regula la prestació d'un servei d'assessorament a persones, famílies o unitats de convivència empadronades a Cardedeu que es trobin en risc en situació de risc residencial a causa d'execucions hipotecàries, i negociar amb les entitats financeres solucions consensuades que puguin evitar o posar fi a les execucions hipotecàries. El nostre Col•legi ja ha formalitzat convenis d'assessorament i intermediació en matèria hipotecària amb els Ajuntaments de Caldes de Montbui i Granollers, cosa que denota l'especial sensibilitat que el nostre col•lectiu ha mostrat i segueix mostrant envers aquest greu problema social, cosa que l'ha fet mereixedor de la medalla de la ciutat de Granollers, com bé sabreu.

Tal com s'ha vingut fent amb als altres convenis, el servei serà prestat per lletrats que designarà el Col•legi tenint en compte la seva preparació i experiència específica en la matèria, a les dependències de l'Ajuntament de Cardedeu amb els mitjans materials que aquest els posarà a la seva disposició.

Atentament,

Ramon Ignasi Palau, Comissió de Comunicació