En Pere font Padró també ha marxat...

La matinada del passat dimarts, a l'edat de 84 anys, va traspassar en Pere Font Padró mentre dormia. El nostre amic i company ha marxat per trobar-se amb un altre Pere, en Canal, que ens deixà al nadal de l'any passat.

Nascut el 15 de novembre de 1929, en Pere s'incorporà al nostre Col•legi el 8 de setembre de 1955 amb el número 229 de col•legiat. Va ser tresorer del Col•legi, com un servidor. Recordo el dia que el meu pare me'l va presentar: "Vet aquí una bona persona", em digué.

Els qui vau tenir el gust de conèixer-lo, el recordareu com una persona intrínsecament bondadosa, entranyable, predisposada, amable, afable, sempre de bon humor; mai tenia un no per ningú ni cap mala paraula pels demés. Un SENYOR com pocs, en majúscules. Es feia estimar, perquè negar-ho.

El seu optimisme, la seva vitalitat i les seves ganes de treballar i de servir els demés van fer que, fins els 78 anys d'edat, en què que va passar a la situació de col•legiat no exercent, estigués a peu de canó i adscrit al torn d'ofici.

Des d'aquestes línies lamentem la seva pèrdua tota vegada que transmetem a la seva família el nostre més sentit condol.

Atentament,
Ramon Ignasi Palau, Comissió de Comunicació