Jornades d'Escoles de Pràctica Jurídica organitzades pel nostre Col·legi

El propers dies 28, 29 i 30 de maig tindrà lloc a Granollers la trentatresena edició de les jornades d'escoles de pràctica jurídica.

Ja ha transcorregut gairebé un any des que, a l'acte de clausura de les jornades d'escoles de pràctica jurídica que van tenir lloc a València entre els dies 22 i 24 de maig, unànimement es va escollir i proclamar la ciutat de Granollers per acollir la trentatresena edició de les jornades d'escoles de pràctica jurídica.

Dintre de dos setmanes i mitja, el dia 28 de maig, s'iniciaran aquestes jornades, que conclouran el dia 30 de maig, en la organització de les quals la junta de govern del nostre Col•legi i la seva comissió de formació inicial encapçala pel diputat Sr. Antoni Font, s'han esmerçat en cos i ànima. Són les terceres jornades en importància a nivell estatal que s'organitzen anualment, en la que es debaten els problemes que afecten els estudiants de la carrera dret i futurs advocats, la complexa normativa reguladora, les relacions amb les universitats, el màsters d'accés a la professió i el paper dels col•legis d'advocats en la formació inicial dels advocats. Les persones que assistiran a les jornades, la major part de les quals tindran lloc a l'hotel Ciutat de Granollers, són els directors i les persones responsables de les diferents escoles de pràctica jurídica dels diferents col•legis d'advocats d'Espanya, així com els representants de les entitats universitàries organitzadores de màsters d'accés. Tanmateix, per la importància i ressò d'aquestes jornades, hi assisteixen els degans dels col•legis d'advocats, presidents de diferents comissions del Consejo General de la Abogacía Española i dels Consell autonòmics. I com no, els acompanyants del assistents a les jornades, per als quals s'han organitzat diferents activitats lúdiques i culturals.

Per que us feu una idea, l'any passat, a les jornades que van tenir lloc a València, van assistir cent cinquanta persones entre congressistes, acompanyants, degans, etc. Sense cap mena de dubte, aquest esdeveniment projectarà la nostra ciutat i comarca cap a l'exterior i comportarà un impacte econòmic molt positiu.

Atentament,
Ramon Ignasi Palau, Comissió de Comunicació