El Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya ha escollit el nostre Col•legi per portar a terme la prova pilot del denominat "PORTAL PROFESSIONAL"

Ens plau informar-vos que el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya té previst implementar un nou servei que s'anomena Portal del Professional, que permetrà els advocats i procuradors la consulta de les dades dels expedients de Justícia gratuïta respecte als quals han estat designats.

Per tal de garantir l'èxit de la implantació d'aquesta funcionalitat, cal dur a terme, amb caràcter previ, una prova pilot, tasca que el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya ha considerat oportú efectuar en l'àmbit del nostre Col•legi, amb data d'inici prevista per la tercera setmana de juliol d'enguany. Transcorregut un temps prudencial es valorarà el resultat de la proba, i en cas de ser exitosa, es procedirà a l'activació de la funcionalitat en l'àmbit dels restants col•legis.

El seguiment, suport i avaluació d'aquesta prova pilot s'efectuarà per part del personal del servei d'implantació i seguiment de programes informàtics de la Direcció General de modernització de l'Administració de Justícia, que comunicarà al nostre Col•legi el personal tècnic de suport al que podrem adreçar-nos per traslladar les incidències que sorgeixin.

Atentament,
Ramon Ignasi Palau, Comissió de Comunicació