El Consell de l'Advocacia catalana premia l'advocat mallorquí Francesc Riera per promoure l'ús del català en l'àmbit de la Justícia a les Illes Balears

Us informem que el passat divendres 10 d'octubre, la Comissió de Llengua Catalana del Consell de l'Advocacia Catalana, en un acte que es va celebrar a la sala d'actes del Col•legi d'Advocats de les Illes Balears, va guardonar l'amic i company Francesc Riera amb el IXè. premi Agustí Juandó i Royo com a reconeixement per la seva dedicació a la normalització de la llengua catalana en la Justícia de les Illes Balears i per la seva tasca en defensa de la llengua catalana en l'àmbit de la Justícia.

En Cisco Riera va ser secretari de la Junta de Govern del Col•legi d'Advocats de les Illes Balears, i també ha estat president de la Comissió de Normalització Lingüística i de la Comissió de Drets Humans de l'ICAIB. Recentment, va rebre la Medalla al Mèrit en el Servei a l'Advocacia,

A l'acte va assistir el President del Consell de l'Advocacia Catalana, Miquel Sàmper; el Vicepresident del Consell, Juan Antonio García Cazorla; el Degà de les Illes Balears, Martín Aleñar; el President de la Comissió de Llengua Catalana del Consell, Josep Canício, i els Degans de diversos Col•legis d'Advocats catalans, entre d'altres personalitats del món jurídic. L'esposa de Francesc Riera, Teresa Casillas, va recollir el premi.
El president de la Comissió de Llengua Catalana del Consell, Josep Canício, va demanat, durant l'acte, "que s'assoleixi la normalitat per tal que, en l'àmbit jurídic, cadascú es pugui expressar en la llengua que decideixi, sense que això representi cap problema".

Atentament,
Ramon Ignasi Palau, Comissió de Comunicació