Gran acollida mediàtica de "Toga"

El debut de "TOGA", la nostra cervesa SOLIDÀRIA, no podia ser millor, i els mitjans de comunicació, fins i tot els grans diaris generalistes del nostre país, tant en la seva edició en paper com en la digital, ja s'han fer ressò del fenomen "TOGA", que està funcionant com un tret. De fet, "TOGA" ja ha passat a engrossir el llistat de cerveses d'arreu del món d'un prestigiós web especialitzat en la matèria, a la que es descriu com "intensa, complexa i amb caràcter, però amb un perfil molt delicat i elegant".

En la seva edició de 5 de desembre d'enguany, data en que es va presentar públicament la nostra cervesa, "LA VANGUARDIA" publicava:

"El COLEGIO DE ABOGADOS DE GRANOLLERS LANZA "TOGA", UNA NUEVA CERVEZA. Se venderá a cuatro euros como iniciativa solidaria para obtener ingresos al fondo de previsión social del colegio.
Granollers.- Ha nacido "Toga", una cerveza genuina y única en su especie, el alma de la abogacía convertida en cerveza. Así anuncian en el Colegio de Abogados de Granollers (Vallès Oriental) su iniciativa social en forma de cerveza. Con este proyecto, el colegio ha querido imprimir una marca de calidad muy especial, anunciado toda vez que los ingresos que obtendrán con la venta de la cerveza irán íntegramente destinados al fondo de previsión social del Colegio."

Per la seva part, els mitjans de comunicació locals no s'han mostrat mediàticament indiferents: en la seva edició en format paper de 8 de desembre d'enguany, el diari "EL 9NOU" explicava que "EL COL•LEGI D'ADVOCATS DE GRANOLLERS HA CREAT UNA CERVESA PRÒPIA"; també ho feia el diari "ARAVALLÈS" amb un titular de similar redactat. La televisió local granollerina "VOTV", que va cobrir l'acte en el que es va presentar de la nostra cervesa, va emetre la notícia a l'informatiu de data 12 de desembre de 2014, que podeu consultar clicant a la següent adreça:

Accedir notíca  VOTV

Tanmateix, diversos organismes del país, com el Consejo General de la Abogacía Española (CGAE), el Consell de l'Advocacia Catalana (CICAC) i altres Col•legis d'Advocats, als seus webs i altres butlletins de comunicació, han fet referència a aquest esdeveniment, que ha donat a conèixer el nostre petit gran Col•legi a tot arreu. Com a anècdota destacable, dir que el Director de Comunicació i Màrqueting del CGAE va remetre una carta al nostre Col•legi donant-li la enhorabona per la idea i desitjant-li que sigui un èxit.

Curiosament, "TOGA" va veure la llum simultàniament en dos actes: en el mateix moment en que l'amic i company Joan Martínez la presentava a l'acte que va tenir lloc a la seu del nostre Col•legi, el nostre Degà, Josep Medina, ho feia al Ple del Consell de Degans d'Espanya que va tenir lloc a la seu del Consejo General de la Abogacía Española. Alguns Col•legis ja han fet comandes de cert volum d'aquesta nostra cervesa, que als diferents fòrums de la xarxa ja se la denomina "LA CERVEZA MÁS JUSTA". Fins i tot, ja s'està exportant a cerveseries de Dinamarca i s'han enviat unes quantes mostres a mestres cervesers de Nova York. I avui mateix, el nostre Degà presentarà la cervesa a la seu del Consell de l'Advocacia Catalana, en un acte al que assistirà el mateix Ministre de Justícia, Sr. Rafel Català Polo i altres autoritats i Degans catalans.

Finalment, recordar-vos que podeu adquirir la cervesa a les seus del nostre Col•legi de Granollers (rambla Josep Tarradellas, 5, 1-3) i de Mollet (C/Anselm Clavé, 2, 4t-1a) o a la Charcuteria Morte, antiga casa Can March (Plaça de l'Oli, número 4 de 08400-Granollers). És el detall perfecte amb el que podeu obsequiar els vostres familiars, amics i clients amb ocasió d'aquestes festes nadalenques.

Atentament,
Ramon Ignasi Palau, Comissió de Comunicació