El Col·legi d'Advocats de Granollers organitza amb nota les III Jornades de Dret de Família

Els dies 9 i 10 d'abril d'enguany van tenir lloc a l'hotel Ciutat de Granollers les III Jornades de Dret de família organitzades pel Col·legi d'Advocats de Granollers. El balanç ha estat molt satisfactori, segons ens explicava el nostre Degà, amb una assistència de seixanta persones, entre col·legiats a l'ICAVOR i a altres col·legis com Mataró, Sant Feliu i fins i tot de Figueres, cosa que demostra l'interès que suscita la matèria de família entre els professionals que s'hi dediquen i la gran qualitat de les diferents ponències impartides. Entre els assistents, estava el professor Francesc Vega Sala, president de l'associació d'advocats de família (SCAT).

"L'organització ha estat un èxit rotund. Tant els ponents com les matèries objecte de les ponències i els debats han estat escollits amb molt d'encert. És un orgull haver organitzat amb tant d'èxit aquestes jornades, que a ben segur hauran estat profitoses pels assistents", declarava la diputada de formació continuada, Carmen Martínez Hinarejos.

La Junta de Govern del nostre Col·legi segueix apostant decididament per la formació continuada presencial, i això n'ha estat una mostra més. Tanmateix, des d'aquestes línies volem agrair a l'hotel Ciutat de Granollers tot l'ajut que ens ha prestat en l'organització de les jornades. La inauguració de les jornades va tenir lloc a les 09:30 hores del dia 9 d'abril amb un emotiu i càlid discurs de benvinguda que va fer el nostre Degà, en Josep Medina, que es congratulà que el nostre Col·legi acollís l'organització d'aquestes jornades.

Amb un preu molt assequible, les jornades es desenvoluparen en sis ponències a càrrec de primeres espases (magistrats, catedràtics, etc.), amb els seus corresponents debats i taules rodones, que versaren sobre les següents matèries: "El nou paradigma del Dret de Família", "Qüestions pràctiques en relació a la guàrdia compartida", "Nous fets en apel·lació", "La utilitat del Pla de Parentalitat. Breu referència a la figura del Coordinador Parental", "Fiscalitat de la pensió compensatòria i prestació econòmica per raó del treball per a la vivenda" i "La liquidació del règim de separació de béns: problemàtica processal" que va impartir la nostra amiga i companya Rosa Artigas Porta.

Tots aquells que van assistir presencialment al vuitanta per cent de les ponències tenen a la seva disposició un certificat d'assistència a la seu del Col·legi d'Advocats.

Atentament,
Ramon Ignasi Palau, Comissió de Comunicació