L'ICAVOR condemna enèrgicament els atemptats Gihadistes de París

El Col·legi d' Advocats de Granollers, ICAVOR, vol expressar la seva condemna més enèrgica davant els atemptats comesos a París i mostrar el seu recolzament, condol i solidaritat a les famílies i amics de les víctimes dels atemptats i al poble francès en general.

L' ICAVOR vol manifestar el seu total rebuig al terrorisme i qualsevol manifestació violenta que tracti d'imposar el terror per soscavar la convivència. Cal defensar els drets humans, la llibertat i la democràcia front actes criminals que no tenen cap mena de justificació ni religiosa ni humana.
Ramón Ignasi Palau, Diputat de la Comissió de Comunicació