Premis ADR Justícia 2023

El Departament de Justícia, Drets i Memòria anuncia una renovació emocionant per als Premis ADR Justícia en la seva edició del 2023. Les bases noves, estrenades aquest any, destaquen la importància de les recerques teòriques i les experiències pràctiques en mediació i altres mètodes de resolució alternativa de conflictes (ADR).

Els premis, impulsats per la Direcció General de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació, es presenten com una iniciativa clau en el suport, la consolidació i la difusió de la mediació i altres ADR a Catalunya. Aquesta edició busca reconèixer i premiar les millors investigacions, experiències, publicacions i accions de comunicació i difusió en aquest àmbit, ja sigui des de les administracions públiques o des de l'àmbit privat.

El premis es divideixen en quatre categories que podeu consultar a la web del Departament de Justícia.
Animem a tots els interessats a consultar les bases dels premis a la web oficial del Departament, per a més informació sobre com participar en aquesta oportunitat de reconeixement i difusió en el camp de la resolució alternativa de conflictes a Catalunya.

Més informació: https://justicia.gencat.cat/ca/ambits/mediacio/mediacio_dretprivat/Premis-ADR-Justicia/