Programa de la festivitat de Sant Raimon de Penyafort 2016

Un any més us convidem a participar dels actes de Sant Raimon de Penyafort, programats del 5 al 8 de juliol.

Dimecres 29 de juny

17h - 3r. Torneig de Trivial de l'Il•lustre Col•legi d'Advocats de Granollers. >> Consulta reglament i fes la teva inscripció

Dimarts 5 de juliol

9:30 a 13:30 – "La Sang de la Justícia" Marató de recollida de sang en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits. Lloc: Jutjats de Granollers. Josep Umbert, 124 (Granollers)

Dijous 7 de juliol

13:30h – Aperitiu d'agermanament amb jutges, secretaris i procuradors. Lliurament dels premis del concurs de fotografia i del concurs literari. Organitza: Grup d'Advocats Joves. Lloc: Il·lustre Col·legi d'Advocats de Granollers Rbla. Josep Tarradellas, 5,1r 3a, (Granollers). >> Consulta bases del concurs literari i fotografia

17h a 19h - Jornada de portes obertes a la nova seu per a col·legiats i col·legiades.

Divendres 8 juliol

10:00h – Missa en sufragi dels companys i companyes i dels familiars difunts. Lloc: Església Parroquial de Sant Esteve Pl. de l'Església, 1 (Granollers)

18:30h – Acte institucional d'imposició de togues als nous col·legiats i col·legiades. Lliurament de diplomes commemoratius als col·legiats de 25 anys d'exercici professional. Lloc: Auditori de Granollers (c/ Torres i Bages, 50 de Granollers)

21:30 h – Sopar de gala i ball. Lloc: Hotel Ciutat Granollers (C/ Turó d'en Bruguet, 2, Granollers)