Presentació del Servei d'Intermediació en Deutes de l'Habitatge de Granollers

Avui s'ha presentat el  Servei d'Intermediació en Deutes de l'Habitatge (SIDH) a  Granollers, amb l'alcalde,  representants de la Diputació de Barcelona,  de la Generalitat  i del Col·legi d'Advocats de Granollers.

El l nou Servei d'Intermediació en Deutes de l'Habitatge (SIDH) està situat a l'Oficina Local d'Habitatge de Granollers, situada a l'edifici Vila Obert del carrer Sant Jaume. Aquest espai ha estat posat en marxa per la Diputació i amb la  col•laboració de l'Ajuntament, la Generalitat i el nostre Col·legi.

El servei obrirà els dimarts i dijous de 9 del matí a 1 del migdia. S'hi pot accedir mitjançant les oficines de serveis socials i de consum

Aquest servei s'adreça a les persones que no poden fer front al pagament de la seva hipoteca, a les quals se'ls oferirà informació, assessorament jurídic i intermediació amb les entitats financeres.

Notícies relaciondes:

Conveni de creació del servei d'intermediació en deutes de l'habitatge a Mollet.