El Col•legi d’Advocats de Lleida acollirà aquest any el XXIII Encuentro de la Abogacía sobre Derecho de Extranjería y Asilo, que tindrà lloc en la ciutat de Lleida, des del dia 13 de junay fins el 15 de juny de 2013.

Donant la importància d’aquestes Jornades, us adjuntem programa tot esperant que sigui del vostre interès, tant pels temes escollits com per la personalitat dels ponents i el debat i intercanvi d’opinions que serà molt profitós pels participants.

Adjuntem link: http://www.advocatslleida.org/ca/formacio/encuentroAbogacia.aspx

Per qualsevol aclariment podeu contactar amb: Col•legi d’Advocats de Lleida, mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o al vostre Col•legi Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.